sunnuntai 18. marraskuuta 2012

ehkä hänet on luotu lentämään, ettei sulata tie hänen kenkiään


tosiaa noita normaaleja postingeja ei oo tässä tullu :D pahoittelen ! syytän mein samuu koska se tuli turusta kotiin koko viikoks ni en oo saanu rauhaa olla tässsä, eivaa oli kiva että hää kävi !! mut no viime lauantaina oli kouluu,joku orjapäivä tehtii ruokaa yms. ja menin sen jälkee petralle sielä oli oriflame kutsut, tilasin meikinpohjustusvoiteen ja meikkivoiteen kohtaha neki tulee :) noo sunnuntai meni ihan kakutellessa kaikkialla isääinpäivän takii, se tosiaa oli ruokasunnuntai, mutta jakso sitä silti illalla lähtee pallon perää juoksentelemaaa ! viikko meni siihe samaa tahtii, reenejä ja kouluu ! tässä viikonloppuna perjantaina olin petral yötä ja eilen oltii viettämäs sinin synttäreitä (mitkä oli 2kk sitte, hmm :D:D ) mutta nyt tässä aattelin käyä lueskelemaa, koska ens viikolla alkaa se pelätty koeviikko :/ outs, mut onneks kaks vapaapäivää !! ja illalla reenit, hyvii viikonalkui huomisest lähtie <3
tässä siis nämä eiliset >






                                                       HIIH minä ihan minä laitoin sinin :3
mut tää ellun kampaus, oon kateelline et sen äiti on kampaaja :--(


                                                               +petran ihana huone :3

2 kommenttia:

  1. vitsit mun serkku on kaunis ! :> en oo nähny häntä tosi pitkään aikaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hän on niin kaunis <3 höh otaha yhteyttääää :)

      Poista

<3